Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Algemene voorwaarden

Deze website wordt geëxploiteerd door Velani. Overal op deze site verwijzen de termen “wij”, “ons” en “onze” naar Velani. Wij stellen deze website – inclusief alle informatie, hulpmiddelen en diensten die via deze site toegankelijk zijn – beschikbaar aan jou, de gebruiker, onder de voorwaarde dat je akkoord gaat met alle voorwaarden, bepalingen, beleidsregels en mededelingen zoals hieronder uiteengezet.

Door onze website te bezoeken en/of aankopen te doen, maak je gebruik van onze “Dienst” en stem je in met de onderstaande algemene voorwaarden (“Servicevoorwaarden” of “Voorwaarden”), inclusief aanvullende richtlijnen, voorwaarden en beleidsregels waarnaar in dit document wordt verwezen of die via een link beschikbaar zijn. Deze voorwaarden zijn van toepassing op iedereen die gebruikmaakt van de site, waaronder – maar niet uitsluitend – bezoekers, leveranciers, klanten, wederverkopers en contentbijdragers.

Wij adviseren je om deze voorwaarden zorgvuldig door te lezen voordat je de website gebruikt. Door toegang te verkrijgen tot enig deel van de site of deze te gebruiken, geef je aan akkoord te gaan met deze voorwaarden. Indien je niet akkoord gaat met alle bepalingen in deze overeenkomst, verzoeken wij je geen gebruik te maken van deze website of van onze diensten. Indien deze voorwaarden worden beschouwd als een aanbod, is jouw aanvaarding daarvan nadrukkelijk beperkt tot deze Servicevoorwaarden.

Nieuwe functies of hulpmiddelen die aan de webshop worden toegevoegd, vallen automatisch onder deze voorwaarden. De meest recente versie van de Servicevoorwaarden kun je op elk moment op deze pagina raadplegen. Wij behouden ons het recht voor om deze voorwaarden op elk moment aan te passen, bij te werken of te vervangen door wijzigingen op deze site te publiceren. Het is jouw verantwoordelijkheid om deze pagina regelmatig te controleren op eventuele aanpassingen. Door de website te blijven gebruiken na het plaatsen van wijzigingen, stem je in met de herziene voorwaarden.

Onze webshop wordt gehost door Shopify Inc., die ons voorziet van het e-commerceplatform waarmee wij onze producten en diensten online aan jou kunnen aanbieden.

SECTIE 1 – Voorwaarden voor het gebruik van de online shop

Door akkoord te gaan met deze voorwaarden, bevestig je dat je de wettelijke leeftijd van volwassenheid hebt bereikt in het land waar je woont, of dat je deze leeftijd hebt bereikt en ons toestemming geeft om minderjarige gezinsleden toegang te geven tot onze website.

Het is niet toegestaan om onze producten te gebruiken voor onwettige of niet-geautoriseerde doeleinden. Daarnaast mag je bij het gebruik van onze diensten geen wetten overtreden die in jouw rechtsgebied van toepassing zijn (waaronder, maar niet beperkt tot, regelgeving met betrekking tot auteursrechten).

Het verspreiden van schadelijke software zoals virussen, wormen of andere kwaadaardige code is strikt verboden. Overtreding van deze regels leidt direct tot beëindiging van je toegang tot onze diensten.

SECTIE 2 – Reikwijdte van de voorwaarden

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod dat door de ondernemer wordt gedaan, evenals op iedere overeenkomst op afstand en iedere bestelling die tot stand komt tussen de ondernemer en de consument.

Voordat een overeenkomst op afstand wordt gesloten, heeft de consument toegang tot de volledige tekst van deze algemene voorwaarden. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, wordt voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst duidelijk aangegeven dat de voorwaarden bij de ondernemer kunnen worden ingezien en dat deze, indien gewenst, kosteloos aan de consument zullen worden verstrekt.

Wanneer de overeenkomst via elektronische middelen tot stand komt, mag – in afwijking van het bovenstaande – de tekst van deze voorwaarden ook digitaal ter beschikking worden gesteld. Dit gebeurt op een manier die het de consument mogelijk maakt om de voorwaarden eenvoudig op te slaan op een duurzame gegevensdrager. Als dit niet haalbaar is, wordt aangegeven waar de voorwaarden digitaal geraadpleegd kunnen worden en dat ze op verzoek kosteloos elektronisch of op andere wijze zullen worden verzonden.

Als naast deze algemene voorwaarden ook aanvullende voorwaarden voor bepaalde producten of diensten van toepassing zijn, gelden de bovengenoemde bepalingen eveneens. Bij tegenstrijdigheden kan de consument zich altijd beroepen op de bepaling die voor hem het meest gunstig is.

Mocht een bepaling in deze voorwaarden geheel of gedeeltelijk nietig zijn of worden vernietigd, dan blijven de overige bepalingen onverminderd van kracht. De betreffende bepaling zal in onderling overleg worden vervangen door een alternatief dat de oorspronkelijke bedoeling zo goed mogelijk benadert.

Voor situaties die niet expliciet in deze voorwaarden zijn opgenomen, geldt dat deze beoordeeld worden op basis van de strekking en het doel van deze algemene voorwaarden.

Bij onduidelijkheden over de interpretatie of inhoud van een of meerdere bepalingen, zal uitleg eveneens plaatsvinden naar de geest en bedoeling van deze voorwaarden.

SECTIE 3 – Het aanbod

Wanneer een aanbieding slechts voor een bepaalde periode geldig is of onder specifieke voorwaarden wordt gedaan, wordt dit uitdrukkelijk vermeld in de beschrijving van het aanbod.

Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend; de ondernemer behoudt zich het recht voor om het aanbod op elk moment te wijzigen of aan te passen.

Elke aanbieding bevat een duidelijke en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten of diensten, zodat de consument goed kan beoordelen wat er wordt aangeboden. Indien er gebruik wordt gemaakt van beeldmateriaal, geven deze foto's of illustraties een realistisch beeld van het product of de dienst. Kennelijke fouten of vergissingen in het aanbod binden de ondernemer niet.

Alle beelden, specificaties en overige gegevens in het aanbod zijn puur informatief en kunnen niet worden aangewend om rechten aan te ontlenen of als grondslag voor schadeclaims of ontbinding van de overeenkomst.

De gebruikte afbeeldingen dienen als representatie van het daadwerkelijke product. Houd er echter rekening mee dat kleuren op het scherm enigszins kunnen afwijken van de werkelijke productkleuren. De ondernemer kan hiervoor geen volledige kleurgarantie geven.

Ieder aanbod bevat voldoende informatie over de rechten en verplichtingen die voortvloeien uit het accepteren ervan. Dit omvat onder andere:

  • de vermelde prijs, exclusief invoerrechten en btw bij invoer. Deze bijkomende kosten zijn voor rekening en risico van de klant. De post- of koeriersdienst past hiervoor de speciale regeling toe voor grensoverschrijdende zendingen binnen de EU, waarbij btw en eventuele inklaringskosten direct bij aflevering door de vervoerder worden geïnd;

  • eventuele verzendkosten;

  • een duidelijke uitleg over hoe de overeenkomst tot stand komt en welke stappen daarvoor nodig zijn;

  • informatie over het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;

  • de beschikbare betaalmethoden en de wijze van levering en uitvoering;

  • de termijn waarbinnen het aanbod geldig is of de periode waarin de ondernemer de prijs garandeert;

  • informatie over eventuele extra kosten voor het gebruik van een communicatiemiddel, indien van toepassing op een ander tarief dan het standaard basistarief;

  • of de overeenkomst na het sluiten wordt gearchiveerd, en zo ja, hoe deze door de consument kan worden geraadpleegd;

  • hoe de consument zijn gegevens voorafgaand aan het sluiten van de overeenkomst kan controleren en, indien nodig, aanpassen;

  • eventuele andere talen waarin de overeenkomst, naast Nederlands, kan worden gesloten;

  • de gedragscodes waaraan de ondernemer zich conformeert en hoe de consument deze digitaal kan raadplegen;

  • de minimale looptijd van de overeenkomst in het geval van een doorlopende of periodieke leveringsovereenkomst (duurtransactie);

  • indien van toepassing: beschikbare opties zoals maten, kleuren of gebruikte materialen.

SECTIE 4 – Totstandkoming van de overeenkomst

De overeenkomst tussen consument en ondernemer komt tot stand zodra de consument het aanbod aanvaardt en voldoet aan de bijbehorende voorwaarden, met inachtneming van hetgeen is bepaald in lid 4 van dit artikel.

Indien de consument het aanbod via elektronische middelen accepteert, bevestigt de ondernemer zo spoedig mogelijk via elektronische weg de ontvangst van deze aanvaarding. 

Wanneer een overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen om de veilige overdracht van gegevens te waarborgen en een beveiligde digitale omgeving te bieden. Indien er sprake is van een elektronische betaling, worden passende beveiligingsmaatregelen genomen om dit proces te beschermen.

De ondernemer heeft het recht – binnen de grenzen van de wet – om te onderzoeken of de consument zijn betalingsverplichtingen kan nakomen en mag daarnaast andere relevante gegevens controleren die van belang zijn voor een verantwoorde totstandkoming van een overeenkomst op afstand. Indien uit dat onderzoek blijkt dat er gegronde redenen zijn om de overeenkomst niet aan te gaan, mag de ondernemer een bestelling of aanvraag gemotiveerd weigeren of aanvullende voorwaarden stellen aan de uitvoering ervan.

Bij levering van het product of de dienst verstrekt de ondernemer de consument, schriftelijk of op een manier waarop deze informatie eenvoudig kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, de volgende gegevens:

  1. Het fysieke adres van de vestiging van de ondernemer waar de consument terechtkan met klachten;

  2. Informatie over het herroepingsrecht, of – indien van toepassing – een duidelijke verklaring dat het herroepingsrecht is uitgesloten;

  3. Details over garanties en eventuele dienstverlening na de aankoop;

  4. De gegevens zoals genoemd in artikel 4 lid 3, tenzij deze al voorafgaand aan de overeenkomst zijn verstrekt;

  5. Informatie over hoe en onder welke voorwaarden de overeenkomst kan worden opgezegd, wanneer deze voor onbepaalde tijd of langer dan één jaar is aangegaan.

Bij een overeenkomst die betrekking heeft op herhaalde of periodieke levering (duurtransactie), geldt bovenstaande informatieplicht alleen bij de eerste levering.

Alle overeenkomsten worden gesloten onder het voorbehoud van voldoende beschikbaarheid van de bestelde producten.

SECTIE 5 – Herroepingsrecht

Bij de aanschaf van producten via deze website heeft de consument het recht om de overeenkomst zonder opgave van redenen binnen 14 dagen te ontbinden. Deze bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een door hem aangewezen derde die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen.

Tijdens de bedenktijd dient de consument zorgvuldig om te gaan met zowel het product als de verpakking. Hij mag het artikel slechts in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te beoordelen of hij het wenst te behouden. Wanneer de consument besluit gebruik te maken van het herroepingsrecht, dient hij het artikel, inclusief alle geleverde toebehoren en – indien mogelijk – in de originele staat en verpakking retour te zenden, volgens de instructies van de ondernemer.

De consument dient binnen 14 dagen na ontvangst van het product schriftelijk of per e-mail aan te geven dat hij de koop wenst te herroepen. Na deze melding heeft de consument nogmaals 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen. Het is de verantwoordelijkheid van de consument om aan te tonen dat het product tijdig is geretourneerd, bijvoorbeeld door middel van een verzendbewijs.

Als de consument geen herroepingsverklaring heeft afgelegd binnen de bedenktijd of het artikel niet binnen de genoemde termijn retour heeft gestuurd, wordt de aankoop als definitief beschouwd.

SECTIE 6 – Kosten bij herroeping

Wanneer de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zijn de retourkosten voor zijn eigen rekening.

Indien er reeds een betaling heeft plaatsgevonden, zal de ondernemer het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na de melding van herroeping, terugbetalen. De terugbetaling geschiedt echter pas nadat het product retour is ontvangen of zodra de consument overtuigend bewijs heeft geleverd dat het product is teruggezonden. 

Raadpleeg voor meer informatie ons Retourbeleid.

SECTIE 7 – Uitsluiting van het herroepingsrecht

De ondernemer behoudt zich het recht voor om het herroepingsrecht uit te sluiten voor bepaalde producten of diensten zoals hieronder beschreven. Dit is alleen toegestaan indien dit voorafgaand aan de aankoop duidelijk is aangegeven, bijvoorbeeld in het aanbod zelf.

Uitsluiting van herroeping is mogelijk voor producten:

  1. die op maat zijn gemaakt of aangepast volgens specifieke wensen van de consument;

  2. met een duidelijk persoonlijk karakter;

  3. die door hun aard niet kunnen worden geretourneerd;

  4. die snel kunnen bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;

  5. waarvan de prijs onderhevig is aan schommelingen op de financiële markt waar de ondernemer geen invloed op heeft;

  6. zoals losse kranten en tijdschriften;

  7. audio- en video-opnames of software waarvan de verzegeling is verbroken door de consument;

  8. hygiënische producten waarvan de verzegeling is geopend.


SECTIE 8 – Prijzen

Gedurende de geldigheidsperiode die in het aanbod wordt vermeld, blijven de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten ongewijzigd, tenzij sprake is van een aanpassing als gevolg van een wijziging in het btw-tarief.

In afwijking hiervan kan de ondernemer producten of diensten aanbieden waarvan de prijs afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt waar hij geen invloed op heeft. In zulke gevallen kunnen variabele prijzen gelden. Deze gevoeligheid voor prijswijzigingen en het indicatieve karakter van de genoemde prijzen worden dan uitdrukkelijk vermeld in het aanbod.

Prijsverhogingen binnen drie maanden na het tot stand komen van de overeenkomst zijn alleen toegestaan wanneer ze het gevolg zijn van wettelijke voorschriften. Wordt een prijsverhoging doorgevoerd na deze termijn, dan is dat slechts toegestaan indien dit vooraf is overeengekomen én de consument het recht heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe prijs ingaat.

Op grond van de Wet op de Omzetbelasting 1968 wordt de plaats van levering bepaald als het land waar het transport begint. In dit geval is dat buiten de EU, waardoor invoer-btw en inklaringskosten door de vervoerder worden geïnd bij de consument. Daarom wordt er geen btw door de ondernemer in rekening gebracht bij het plaatsen van de bestelling.

Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk- en typefouten. Voor gevolgen van dergelijke fouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bij evidente fouten in de prijsstelling is de ondernemer niet verplicht om het product tegen het foutieve bedrag te leveren.

SECTIE 9 – Conformiteit en garantie

De ondernemer staat ervoor in dat de geleverde producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, aan de in het aanbod gespecificeerde eigenschappen, en aan de redelijke verwachtingen die de consument mag hebben op basis van deugdelijkheid, bruikbaarheid en bestaande wettelijke voorschriften op het moment van levering. Indien overeengekomen, garandeert de ondernemer tevens dat het product geschikt is voor bijzonder gebruik.

Een extra garantie verstrekt door de ondernemer, fabrikant of importeur doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten die de consument op grond van de overeenkomst heeft.

Mocht het product gebreken vertonen of onjuist zijn geleverd, dan dient dit binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk aan de ondernemer te worden gemeld. Retourneren moet, indien mogelijk, gebeuren in originele verpakking en in onbeschadigde staat.

De garantietermijn van de ondernemer komt overeen met die van de fabrikant. De ondernemer is echter niet aansprakelijk voor geschiktheid van het product voor een specifiek doel van de consument, noch voor eventuele adviezen over gebruik of toepassing.

Garantie vervalt in de volgende gevallen:

  • Als de consument het product zelf heeft aangepast of laten aanpassen door derden;

  • Als het product onzorgvuldig is behandeld, is blootgesteld aan ongebruikelijke omstandigheden, of niet is gebruikt volgens de instructies van de ondernemer of zoals vermeld op de verpakking;

  • Als het defect (deels) te wijten is aan wettelijke voorschriften omtrent gebruikte materialen of producteigenschappen.


SECTIE 10 – Levering en uitvoering

De ondernemer zal uiterste zorgvuldigheid betrachten bij het verwerken en uitvoeren van productbestellingen.

Als afleveradres geldt het adres dat door de consument bij de bestelling is opgegeven.

Met inachtneming van de voorwaarden in artikel 4, worden geaccepteerde bestellingen met spoed verwerkt en uiterlijk binnen 30 dagen geleverd, tenzij een langere levertijd is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging oploopt of een bestelling niet (volledig) kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hierover uiterlijk 30 dagen na het plaatsen van de bestelling bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder extra kosten te annuleren, met recht op restitutie.

Bij annulering zal de ondernemer het betaalde bedrag zo snel mogelijk terugstorten, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de overeenkomst.

Indien een besteld artikel niet leverbaar is, zal de ondernemer zich inspannen een vergelijkbaar vervangend product aan te bieden. Dit zal duidelijk worden aangegeven bij de levering. Voor een vervangend artikel blijft het recht op herroeping van kracht. De retourkosten in dat geval zijn voor rekening van de ondernemer.

Het risico op verlies of schade van producten ligt bij de ondernemer totdat de bestelling is afgeleverd aan de consument of aan een door de consument aangewezen derde partij, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.

SECTIE 11 – Producten en diensten

Sommige artikelen of diensten zijn uitsluitend via onze website beschikbaar. Deze kunnen in beperkte oplage worden aangeboden en vallen onder ons retourbeleid wat betreft ruilen of terugzenden.

Wij streven ernaar de kleuren en afbeeldingen van onze producten zo nauwkeurig mogelijk te tonen. Echter, de weergave op je beeldscherm kan afwijken van de daadwerkelijke kleuren, waarvoor wij geen garanties kunnen geven.

We behouden ons het recht voor – zonder daartoe verplicht te zijn – om de verkoop van onze producten of diensten te beperken tot bepaalde personen, regio’s of rechtsgebieden. Dit kan per situatie worden toegepast. Ook kunnen wij op elk moment de hoeveelheid beschikbare producten of diensten beperken. Productomschrijvingen en prijzen kunnen te allen tijde en zonder voorafgaande aankondiging worden aangepast. Daarnaast kunnen we op ieder moment besluiten een product uit ons assortiment te halen. Aanbiedingen op onze website zijn ongeldig waar ze wettelijk niet zijn toegestaan.

Hoewel we zorgvuldig controleren op kwaliteit, kunnen er kleine maatverschillen voorkomen. Bij kleding kan dit variëren van 3 tot 7 cm, en bij schoenen tot 1 cm.

Leveringsvoorwaarden:

Wanneer een bestelling niet wordt afgehaald en retour komt (na circa 14 dagen), behouden wij ons het recht voor om 50% van de aankoopprijs in te houden ter dekking van verwerkingskosten.

Indien het verzendbedrijf aangeeft dat het pakket is afgeleverd, maar je het niet hebt ontvangen, dien je eerst navraag te doen bij de vervoerder. Mocht het pakket als verloren zijn verklaard, dan vragen wij je een officieel document van vermissing aan te leveren.

Retourbeleid:

Verzoeken tot retournering dienen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de bestelling te worden ingediend.

Let op: artikelen zoals ondergoed, gezichtsmaskers en cosmetische producten zijn uitgesloten van retour.

Retourzendingen dienen te worden gericht aan het retouradres van onze leverancier.

SECTIE 12 – Duurtransacties: opzegging, verlengen en looptijd

Opzegging

Bij een overeenkomst voor onbepaalde tijd, waarbij producten of diensten (zoals elektriciteit) regelmatig worden geleverd, heeft de consument het recht deze op elk moment te beëindigen met een opzegtermijn van maximaal één maand, mits voldaan aan de geldende opzeggingsregels.

Voor overeenkomsten van bepaalde duur met regelmatige levering, mag de consument aan het einde van de looptijd opzeggen, eveneens met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

In alle gevallen geldt dat de consument:

  • altijd mag opzeggen, ongeacht een specifiek tijdstip of periode;

  • minstens dezelfde opzeggingsmethode mag gebruiken als bij het aangaan van de overeenkomst;

  • nooit een langere opzegtermijn hoeft te hanteren dan de ondernemer voor zichzelf hanteert.

Verlenging

Een overeenkomst voor bepaalde tijd die is gericht op herhaalde levering van producten of diensten, wordt niet automatisch verlengd voor een nieuwe vaste periode.

Uitzondering hierop zijn abonnementen op dag-, nieuws- of weekbladen en tijdschriften, die automatisch mogen worden verlengd voor maximaal drie maanden, mits de consument deze kan opzeggen met een opzegtermijn van één maand.

Een overeenkomst die stilzwijgend wordt verlengd voor onbepaalde duur, moet door de consument op elk gewenst moment kunnen worden beëindigd met een opzegtermijn van ten hoogste één maand. Bij minder frequente levering (minder dan maandelijks) van nieuws- of tijdschriften kan deze termijn maximaal drie maanden zijn.

Proefabonnementen of kennismakingsacties worden niet automatisch verlengd en eindigen automatisch na afloop van de proefperiode.

Looptijd

Indien een overeenkomst langer dan één jaar duurt, mag de consument na het eerste jaar op elk moment opzeggen met een opzegtermijn van maximaal één maand, tenzij dit in strijd is met redelijkheid en billijkheid.

SECTIE 13 – Betaling

Tenzij anders overeengekomen, dienen verschuldigde bedragen binnen zeven werkdagen te worden voldaan na de start van de bedenktijd zoals bedoeld in artikel 5. Gaat het om een dienst, dan vangt de termijn aan zodra de consument de overeenkomstbevestiging heeft ontvangen.

De consument is verplicht om eventuele onjuistheden in betaalgegevens direct te melden aan de ondernemer.

Bij uitblijven van betaling is de ondernemer, binnen de grenzen van de wet, gerechtigd om redelijke kosten in rekening te brengen, mits deze vooraf aan de consument zijn meegedeeld.

SECTIE 14 – Klachtenprocedure

Indien de consument gebreken constateert in de uitvoering van de overeenkomst, dient hij dit binnen 7 dagen na ontdekking duidelijk en volledig omschreven kenbaar te maken aan de ondernemer.

Na ontvangst van de klacht ontvangt de consument binnen 14 dagen een reactie. Indien de afhandeling meer tijd vergt, zal de ondernemer binnen deze termijn een ontvangstbevestiging sturen met een indicatie van wanneer een inhoudelijk antwoord mag worden verwacht.

Indien een klacht niet naar tevredenheid van beide partijen kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat in aanmerking komt voor de geschillenregeling.

Het indienen van een klacht ontslaat de consument niet van zijn verplichtingen tegenover de ondernemer, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.

Wanneer een klacht gegrond wordt verklaard, zal de ondernemer – naar eigen inzicht – het betreffende product kosteloos herstellen of vervangen.

SECTIE 15 – Toepasselijk recht en geschillen

Op alle overeenkomsten tussen de consument en de ondernemer waarop deze algemene voorwaarden van toepassing zijn, is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing – ook wanneer de consument buiten Nederland woonachtig is.

Contactinformatie

Voor vragen met betrekking tot deze servicevoorwaarden kun je contact met ons opnemen via: support@velani.nl

Onze volledige contactgegevens vind je hieronder:

  • Naam: Velani
  • E-mail: support@velani.nl
  • Telefoon: +31658837437
  • KVK-nummer: 96875550
  • BTW-nummer:  NL867809942B01
  • Officiële KVK naam: KANO B.V.
  • Bedrijfsadres:  De Nieuwe Erven 3, 5431 NV, Cuijk, Noord-Brabant, Nederland (geen retour- of bezoekadres)


Klantenservice:

  • Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 18:00 uur
  • Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur

Wij streven naar een reactietijd van 1 dag.